Executivii EA par să creadă că Dragon Age The Veilguard ar fi fost mai bine să păstreze planul său inițial de serviciu live, pentru că, desigur, așa este.

Executivii EA par să creadă că Dragon Age The Veilguard ar fi fost mai bine să păstreze planul său inițial de serviciu live, pentru că, desigur, așa este.

Dragon Age: The Veilguard ar fi putut beneficia de un model live-service, sugerează EA

narațiuni

Autor: Mark Warren, Senior Staff Writer
Publicat pe: 5 februarie 2025

EA pare să considere că Dragon Age: The Veilguard ar fi fost mai bine primit dacă ar fi păstrat planurile inițiale pentru un model de live-service.

Contextul dezvoltării Dragon Age: The Veilguard

Dragon Age: The Veilguard a fost un joc care nu a reușit să îndeplinească așteptările financiare ale EA. Aceasta provine de la un studio care a suferit reduceri de personal și acum este sugerat că jocul ar fi putut beneficia de anumite elemente live-service.

Aceste sugestii vin în urma unui ciclu lung și tumultuos de dezvoltare, în care Veilguard a fost inițial planificat să includă un model live-service, dar a fost transformat ulterior într-un joc single-player. Această schimbare a fost influențată de eșecurile anterioare, cum ar fi fiasco-ul Anthem, care a demonstrat că un model exclusiv multiplayer live-service nu garantează succesul.

Declarațiile oficiale

Andrew Wilson, CEO-ul EA, a declarat în cadrul unei conferințe de câștiguri că:

„Pentru a ieși dincolo de publicul de bază, jocurile trebuie să se conecteze direct la cererea în evoluție a jucătorilor care caută din ce în ce mai mult caracteristici de lume partajată și implicare mai profundă alături de narațiuni de înaltă calitate.”

El a menționat că, deși Dragon Age a fost bine primit de critici, nu a reușit să rezoneze cu un public suficient de larg în această piață competitivă.

Lecții învățate

Stuart Canfield, CFO-ul EA, a adăugat că:

„Performanța financiară a jocului subliniază peisajul în evoluție al industriei și întărește importanța acțiunilor corecte de dezvoltare.”

Aceasta sugerează că EA a învățat din dificultățile întâmpinate cu Veilguard, în special în ceea ce privește nevoia de a se adapta la cerințele pieței.

Concluzie

În concluzie, Dragon Age: The Veilguard ar fi putut avea o performanță mai bună dacă ar fi inclus caracteristici live-service, ceea ce subliniază schimbările din industria jocurilor video și nevoia de a răspunde cerințelor jucătorilor.

Înapoi la pagina principală