Dragon Age: The Veilguard ar fi putut beneficia de un model live-service, sugerează EA
Autor: Mark Warren, Senior Staff Writer
Publicat pe: 5 februarie 2025
EA pare să considere că Dragon Age: The Veilguard ar fi fost mai bine primit dacă ar fi păstrat planurile inițiale pentru un model de live-service.
Contextul dezvoltării Dragon Age: The Veilguard
Dragon Age: The Veilguard a fost un joc care nu a reușit să îndeplinească așteptările financiare ale EA. Aceasta provine de la un studio care a suferit reduceri de personal și acum este sugerat că jocul ar fi putut beneficia de anumite elemente live-service.
Aceste sugestii vin în urma unui ciclu lung și tumultuos de dezvoltare, în care Veilguard a fost inițial planificat să includă un model live-service, dar a fost transformat ulterior într-un joc single-player. Această schimbare a fost influențată de eșecurile anterioare, cum ar fi fiasco-ul Anthem, care a demonstrat că un model exclusiv multiplayer live-service nu garantează succesul.
Declarațiile oficiale
Andrew Wilson, CEO-ul EA, a declarat în cadrul unei conferințe de câștiguri că:
„Pentru a ieși dincolo de publicul de bază, jocurile trebuie să se conecteze direct la cererea în evoluție a jucătorilor care caută din ce în ce mai mult caracteristici de lume partajată și implicare mai profundă alături de narațiuni de înaltă calitate.”
El a menționat că, deși Dragon Age a fost bine primit de critici, nu a reușit să rezoneze cu un public suficient de larg în această piață competitivă.
Lecții învățate
Stuart Canfield, CFO-ul EA, a adăugat că:
„Performanța financiară a jocului subliniază peisajul în evoluție al industriei și întărește importanța acțiunilor corecte de dezvoltare.”
Aceasta sugerează că EA a învățat din dificultățile întâmpinate cu Veilguard, în special în ceea ce privește nevoia de a se adapta la cerințele pieței.
Concluzie
În concluzie, Dragon Age: The Veilguard ar fi putut avea o performanță mai bună dacă ar fi inclus caracteristici live-service, ceea ce subliniază schimbările din industria jocurilor video și nevoia de a răspunde cerințelor jucătorilor.