EA Crede că Dragon Age: The Veilguard Ar Fi Fost Mai Bine Dacă Ar Fi Fost Live Service
Comentariile CEO-ului Andrew Wilson au îngrijorat fanii în legătură cu Mass Effect 5
De Kenneth Shepard
Publicat acum 42 de minute
Screenshot: BioWare / Kotaku
CEO-ul Electronic Arts, Andrew Wilson, a discutat recent într-un apel de câștiguri despre subperformanța Dragon Age: The Veilguard, care, conform raportărilor, a atins 1,5 milioane de jucători. Aceasta a fost, aparent, aproximativ jumătate din ceea ce EA a prognozat. Având în vedere că jocul a fost în dezvoltare timp de un deceniu și a fost o continuare a unui titlu care a apărut înainte ca milioane de jucători să își dezvolte pe deplin lobii frontali, nu a fost prea surprinzător.
Wilson este convins că motivul pentru care RPG-ul așteptat de mult a vândut mai puține copii decât și-ar fi dorit compania este că nu a fost suficient de „live-servicey”. Acesta nu este sentimentul pe care fanii BioWare vor să-l audă, având în vedere că dezvoltarea Mass Effect 5 este încă la orizont.
Pe apelul de câștiguri (mulțumiri PC Gamer), răspunsul lui Wilson la întrebarea „de ce” jocul a avut performanțe slabe a transmis o profundă lipsă de introspecție asupra efectelor pe care o dezvoltare lungă și dificilă le-a avut asupra Dragon Age. De asemenea, părea complet deconectat de industria jocurilor video în general.