Cât timp durează să faci un Warframe? Ei bine, e mai complicat decât crezi.

Cât timp durează să faci un Warframe? Ei bine, e mai complicat decât crezi.

Timp de construire

Cât timp durează să faci un Warframe? Ei bine, este mai complicat decât ai crede

Se pare că adăugarea unui cadru nou necesită multă muncă - cine ar fi crezut?

provocări

Warframe există de ceva vreme. Cu jocul care se apropie de cea de-a 12-a aniversare, a devenit un element de bază în lumea serviciilor live. Cine ar fi crezut că ninja spațiali, cultivarea Brakk-ului bine după douăzeci de ani și cultivarea cryotic-ului pentru o armă de corp la corp pe care o vei folosi timp de o oră ar fi atât de atrăgătoare pentru atât de mulți. În acest timp, jocul a fost binecuvântat cu 59 de warframe-uri în total. Toate distincte, toate vizual interesante, toate alegeri respectabile. Cu excepția lui Khora.

Dar ce implică de fapt crearea unui Warframe? Cât timp durează și cum reușește echipa să le scoată pe banda nesfârșită pe care toți dezvoltatorii de servicii live sunt condamnați să o parcurgă, pentru totdeauna? Conform lui Pablo Alonso, directorul de design de la Warframe, există multe părți mobile care determină cât timp durează să creezi un frame și ce anume implică această creație.

Cât timp, în medie, ai spune că durează să creezi un nou warframe? De la concept la jucabil.

Alonso: "Depinde, concepem noi Warframe-uri tot timpul în spatele scenei și venim mereu cu noi idei de design. Uneori ai un concept foarte grozav și nevoile jocului se schimbă, așa că trebuie să schimbi focalizarea și să te întorci la el mai târziu (dacă va mai fi vreodată). Dar asta este dezvoltarea serviciilor live – trebuie să creăm lucruri care funcționează pentru joc, narațiunea sa și jucătorii noștri, iar aceste nevoi se schimbă de obicei pe parcurs."

"În general, există atât de multe straturi în crearea unui Warframe, dar totul începe cu o idee și apoi trebuie să te gândești la abilitățile lor și la kitul de arme și cosmetice, iar apoi să descoperi cum să faci toate acestea să funcționeze alături de 12+ ani de conținut fără a sparge nimic. Uneori, trecem prin toate aceste straturi repede, alteori întâmpinăm provocări care ne determină să ne întoarcem la tabloul de schițe și să încercăm ceva diferit, așa că este greu să răspund la întrebare cu un interval de timp direct."

Ai putea oferi o imagine de ansamblu asupra modului în care arată procesul de design?

Alonso: "Variează, uneori va începe cu un designer având o idee grozavă de mecanică pe care vrea să o exploreze, iar echipele de artă conceptuală vor proiecta un frame pe baza acesteia. Alteori, începe cu arta conceptuală și apoi un designer va crea mecanicile și va dezvolta gameplay-ul pe baza artei. Și uneori, va fi chiar mai bazat pe setting-ul în care va fi actualizarea care îl inspiră (cum ar fi Jade pentru actualizarea noastră narativă Jade Shadows). Ceea ce este super important este că undeva pe parcurs, cineva este pasionat de asta, deoarece asta face diferența."

Cele mai recente știri despre Warframe

  • Rising Starr: "There's a lot packed into this update emotionally" warframe 1999's Ben Starr speaks on bringing some humanity to Arthur.
  • A Lasting Legacy: Remembering Michael 'Mynki' Brennan, the first art director of Warframe, and an example of how a single dev can have a monumental impact.
  • Hitting up her Gram: An award-winning romance novelist and AOL Instant Messenger are at the core of Warframe 1999's best new feature.
  • Radical: By now you had a 50/50 chance at guessing when Warframe 1999 would be releasing this year, and if you guessed December, you don't win anything, but you would be right.

Înapoi la pagina principală