It Takes Two și directorul Split Fiction își împărtășesc gândurile despre AI

It Takes Two și directorul Split Fiction își împărtășesc gândurile despre AI

It Takes Two și directorul Split Fiction își împărtășesc gândurile despre AI

"Pot înțelege faptul că unii oameni ar putea pierde locurile de muncă, dar asta se aplică pentru fiecare nouă tehnologie."

După ce It Takes Two a vândut mai mult de 20 de milioane de copii, noul joc al dezvoltatorului Hazelight, Split Fiction, va fi lansat în această martie. Povestea implică personajele Mio și Zoe, care întâlnesc o mașină ce preia idei de la scriitori fără a-i plăti pentru munca lor. Cu progresele în AI stârnind îngrijorări în jocurile video și în multe industrii, șeful Hazelight, Josef Fares, a discutat despre gândurile sale legate de AI într-un nou interviu.

"Este atât de înfricoșător, cât și foarte interesant," a declarat el pentru VGC. "Cred că, la sfârșitul zilei, orice nouă tehnologie care apare, ar trebui să lucrăm cu ea și nu împotriva ei."

Fares a continuat să spună că industria jocurilor video ar trebui să îmbrățișeze AI.

"Trebuie să ne adaptăm la ea," a spus el, vorbind liber, așa cum este cunoscut că face. "Dacă este parte a industriei, ar trebui să vedem cum să o implementăm pentru a avea jocuri mai bune. Pot înțelege că unii oameni ar putea pierde locurile de muncă, dar asta se aplică pentru fiecare nouă tehnologie."

Un studiu recent a descoperit că majoritatea dezvoltatorilor de jocuri de astăzi folosesc AI ca parte a proceselor lor de lucru, în ciuda îngrijorărilor continue. Unele dintre îngrijorări se referă la pierderile potențiale de locuri de muncă. Din partea sa, Electronic Arts consideră că AI ar putea duce la pierderi de locuri de muncă pe termen scurt, dar la mai multe locuri de muncă overall. Recent, șeful Take-Two, Strauss Zelnick, a declarat că AI este un oxymoron deoarece mașinile nu învață.

It Takes Two

Unde să cumpărați

It Takes Two

Momentan nu există oferte disponibile.

Înapoi la pagina principală