Tareing Me Apart
De ce există genul acesta de saci de plastic oficiali Disco Elysium, care costă în jur de 165 $? O fostă scriitoare spune că a fost informată că „oamenii covetează aceste articole mai mult decât le pasă”.
Poți cumpăra o versiune oficială a sacului de plastic folosit de Harry Du Bois în jocul de detectiv, care este acum sursa nesfârșită de consecințe adesea foarte deprimante. Acesta implică studioul său și numeroșii creativi și dezvoltatori care nu mai lucrează la acest studio, Disco Elysium.
Costul sacului este de 159 €, ceea ce este aproximativ 165 $ sau 132 £, și poate fi achiziționat prin magazinul ZA/UM Atelier. De ce există acest produs, în ciuda faptului că este discutabil insensibil în contextul actual al crizei costului vieții și contrar spiritului jocului din care provine?
Ca parte a unui interviu recent cu YouTuberul The 41st Precinct, Dora Klindzic, o fostă scriitoare ZA/UM, a discutat despre opunerea sa vânzării unor articole ciudate și scumpe.
„În trecut, am primit amenințări din partea managementului când am încercat să mă opun vânzării acestor articole Atelier, pentru că acesta este un business extrem de de succes pentru ei”, a declarat Klindžić. „Cea mai întunecată observație pe care am auzit-o a fost că nu contează deloc ce spun oamenii pe Twitter, pentru că poți observa aceleași nume ale celor care spun că nu vor cumpăra niciodată articole Atelier, dar ei sunt cei care comandă produsele scumpe de la ZA/UM.”
Klindžić a adăugat că, indiferent de retorica criticilor, cererea este clară: „Această minoritate zgomotoasă nu contează, deoarece oamenii își doresc - covetează - aceste articole mai mult decât le pasă de morală și integritate. Oamenii cumpără aceste lucruri, și se pare că chiar și cei care sunt critici nu se pot abține de la impulsul consumist.”
Aceste observații o fac să se simtă „tristă pentru lume”, ceea ce este un sentiment rezonabil, având în vedere contextul.
VG247 a contactat ZA/UM pentru comentarii.
La sfârșitul zilei, nimeni nu poate avea prea multe obiecții față de ideea că companiile de jocuri vând articole merchandise, chiar dacă acestea sunt controversate.